Podpůrné služby ISO 9001
Aby Váš systém kvality korektně fungoval, poskytoval přidanou hodnotu a plnil požadavky normy je třeba jej vhodným způsobem zajišťovat jeho správu. Nabízíme Vám kompletní podporu v rámci udržování systému kvality, v rámci které Vám ušetříme spoustu práce, starostí a prostředků spojených s časovou náročností vlastní správy QMS. VětšIně firem lze doporučit kompletní balíček služeb včetně interních auditů.
BALÍČEK: KOMPLETNÍ PODPORA ISO 9001
Usnadněte si práci, ušetřete spoustu času a starostí, udržte svoji firmu v kondici… Nabízíme Vám kompletní podporu v rámci udržování i stálého rozvoje Vašeho systému řízení kvality. Naplánujeme, zařídíme a zrealizujeme vše potřebné pro efektivní fungování systému a bezproblémový průběh recertifikačních a dozorových auditů. Služby týkající se údržby systémů kvality lze samozřejmě zajistit i jednotlivě.
INTERNÍ AUDITY
Provádění interních auditů je nedílnou součástí udržování systému řízení kvality. Interní audity pomáhají odhalovat slabá i silná místa ve Vaší společnosti a společně se stanovováním cílů kvality se jedná o jeden z „hnacích motorů“ neustálého zlepšování systému řízení. Více na stránce věnované INTERNÍM AUDITŮM
PŘEZKOUMÁNÍ SYSTÉMU MANAGEMENTU
Vrcholové vedení musí v plánovaných intervalech přezkoumávat systém managementu kvality organizace. Cílem je zajištění vhodnosti, přiměřenosti a efektivnosti. Výstupem přezkoumání systému managementu je zpráva z přezkoumání, která musí obsahovat velké množství vstupních a výstupních informací. Smysluplná realizace přezkoumání a vytvoření předepsaného dokumentu není rozhodně triviální záležitostí. Pokud využijete podpůrné služby při přezkoumání systému managementu, zaručíme Vám kvalitně zpracovaný a revidovaný dokument, který je v rámci refcertifikačních a dozorových auditů brán jako klíčový indikátor dodržování podmínek stanovených normou ISO 9001.
STANOVENÍ CÍLŮ KVALITY
Stanovení vhodných cílů kvality posouvá systém řízení a celou vaši firmu na stále vyšší úroveň. Cíle kvality mohou být různorodé a měly by se v nich odrážet potřeby společnosti a jejích zákazníků. Pomůžeme Vám systematicky stanovit smysluplné a splnitelné cíle, které Vás posunou o krok dál…
SPRÁVA DOKUMENTACE
Dokumentace systému žízení kvality by měla odpovídat reálnému stavu ve společnosti a jejím potřebám. V případě realizace změn v dokumentaci Vám pomůžeme držet se předepsaných postupů a zajistit logickou kontinuitu a přehlednost dokumentace jako celku. Navíc za Vás zajistíme potřebné revize a případné vydání nové verze dokumentace – pak už bude stačit, jen podpis pověřené osoby na správné místo.
ŠKOLENÍ KVALITY
Jedná se o školení, které je třeba realizovat minimálně jednou ročně. Noví i stávající zaměstnanci jsou seznámeni se systémem řízení kvality, jeho důležitými součástmi a principy fungování. Školení je vždy zakončeno diskusí, nebo krátkým testem pro ověření získaných znalostí.
ASISTENCE PŘI CERTIFIKAČNÍCH A DOZOROVÝCH AUDITECH
Dozorové a certifikační audity provádění akreditované společnosti, které následně vydávají certifikát s časově omezenou platností. Tyto audity jsou prováděny v ročních intervalech a jsou podmínkou pro udržení certifikátu. Tyto audity jsou poměrně náročné a jsou obecně spojovány s obavou o „odebrání“ certifikátu. Nabízíme Vám možnost přítomnosti konzultanta, který Vám díky svým znalostem systému řízení a přidružených témat pomůže při jednání s auditory a zajistí hladký průběh recertifikačního, nebo dozorového auditu.
PORADENSKÁ ČINNOST A KONZULTACE
Když řešíte ve firmě nějakou krizovou situaci týkající se vedení, kvality nebo infrastruktury, je vhodné mít po ruce někoho s nezávislým a kvalifikovaným pohledem na věc. K podobným situacím, ale nemusí vůbec dojít. Pravidelné návštěvy odborného a především nezávislého konzultanta ( který není ovlivněn tzv. „provozní slepotou“, Vám může výrazně pomoci v prevenci závažných problémů a celkovému zlepšení fungování systému řízení.